Media

Dolce Sport apare pe piata ca un nou ‘boom’

Desi oficial noul post Dolce Sport este anuntat pentru lansare pe 26 august, canalul emite incepand cu 16 august pe platformele retelei de televiziune aflata sub obladuirea brandului Romtelecom.

In realitate Dolce Sport este Boom Sport One, noul canal fiind oferit clientilor celor doua platforme de televiziune digitala, Dolce si Boom.

Principalul punct de atractie la noul post este reprezentat de meciurile din Champions League, pe Dolce Sport urmand a mai fi transmise si meciuri din Superliga portugheza sau Super 14 din rugbyul francez.

Vedeti mai jos comunicatul oficial (via Onlinesport Forum):

Romtelecom Dolce şi NextGen vor transmite în direct, începând cu data de 26 august, 112 meciuri din U.E.F.A. Champions League prin canalul DOLCE SPORT.

Romtelecom a obţinut dreptul pentru transmiterea exclusivă a meciurilor care compun al doilea pachet de drepturi de televizare. Pachetul include meciurile live, rezumatele meciurilor şi o emisiune saptămânală de analiză a etapei, precum şi drepturile de transmisie a partidelor prin internet, la adresa www.romtelecom.ro. Canalul DOLCE SPORT va fi disponibil pe platformele DOLCE (D.T.H. si I.P.TV) şi NextGen.

„Dorim să oferim celor peste un milion de clienţi ai noştri un beneficiu suplimentar prin adăugarea canalului DOLCE SPORT la pachetele Dolce şi NextGen, fără ca aceştia să plătească ceva în plus la abonamentul actual. Cu lansarea canalului Dolce Sport Romtelecom face un nou pas în implementarea strategiei sale de pozitionare ca furnizor preferat de entertainment pe piaţa românească, după lansarea serviciilor I.P.TV Dolce Interactiv şi a pachetului de programe H.D.,” a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Dezvoltarea Afacerii.

Celelalte 34 de meciuri ale U.E.F.A. Champions League, care nu fac parte din pachetul preluat de Romtelecom, vor fi prezentate în reluare la acelaşi canal, pe lângă transmiterea lor în direct la programele TVR. Achiziţionarea acestor drepturi de transmisie a U.E.F.A. Champions League pentru două sezoane, 2010/2011 şi 2011/2012, este parte din strategia Romtelecom de a oferi cât mai mult conţinut exclusiv şi de înaltă calitate clienţilor săi. U.E.F.A. Champions League este cea mai populară competiţie europeană inter-cluburi, obţinând de fiecare dată audienţe imense.

Serviciul de televiziune Dolce a depăşit în prezent 900.000 de clienţi, atraşi în aproximativ trei ani de la lansare, în timp ce NextGen a atins peste 160.000 de clienţi, atraşi în mai puţin de doi ani de la lansare.

One comment

Spune-ti parerea, opinia ta conteaza