Economice

Gala Premiilor eCommerce sustine dezvoltarea comertului electronic

Luna aprilie aduce pe piata evenimentelor din mediul online cea de-a sasea editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC). Intr-un intrerval temporal de opt luni, aceasta isi propune sa creasca atat standardele din comertul electronic, cat si increderea consumatorilor in tranzactionarea prin Internet.

E-Commerce Visa (Test tamron 17-50 2.8)
Creative Commons License photo credit: Fosforix

Incepand de pe 11 aprilie si pana pe 15 mai, magazinele online se vor putea inscrie la evenimentul promovat sub denumirea Academia de eCommerce. Acestea vor fi supuse unor criterii de selectie de tipul vechimii pe piata mai mare de trei luni, afisarii informatiilor de contact pe propria pagina web, respectarii drepturilor de autor, inexistentei erorilor de functionalitate in procesul de comanda al produselor, inregistrarii la autoritatea in domeniu in masura in care proceseaza date personale, dar si oferirii informatiilor despre modalitatile de tranzactionare.

Am impus aceste reguli stricte pentru a creste calitatea magazinelor online si, implicit, increderea consumatorilor in ele si in comertul electronic, in general. Mai mult decat atat, comerciantii care intrunesc criteriile de preselectie, vor primi Marca de Incredere TRUSTED.ro – programul national de certificare al magazinelor online pe care il lansam odata cu GPeC 2011, impreuna cu Legi-Internet si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania, explica Andrei Radu, directorul Link2 eCommerce si organizatorul galei.

Pe langa evaluarea in baza criteriilor de selectie, magazinele online vor fi supuse unui numar de trei etape de jurizare, acestea implicand atat trecerea prin filtrul evaluativ al specialistilor, cat si al consumatorilor.

Ratingul unui magazin in piata trebuie calculat in functie de evolutia magazinului in timp. De aceea am decis evaluarea participantilor pe tot parcursul desfasurarii competitiei, in trei etape diferite. Mai mult decat atat, pentru prima oara la GPeC, comerciantii au posibilitatea sa se intalneasca fata in fata cu juratii pentru a le fi explicate notele acordate si, astfel, sa cunoasca exact de ce au fost depunctati si ce ar trebui sa faca pentru a-si imbunatati afacerea. E prima oara cand participantii au ocazia sa isi remedieze problemele in timpul competitiei pentru ca scopul GPeC 2011 este ca, la final, sa avem pe piata magazine performante, adauga Andrei Radu.

Seriei de intalniri consultative dintre jurati si magazine i se adauga si prima Scoala de Vara a comertului electronic romanesc, acesta constand in 5 zile de cursuri si seminarii pe teme de Usability, SEO, AdWords, Analytics, Marketing & PR, Legal si Tehnici de Vanzare Online.

Programata pentru sfarsitul lunii august, aceasta se va desfasura intr-un decor montan, fiind deschisa tuturor celor interesati de participate, fie ca sunt sau nu inscrisi in competitia GpeC.

Magazinelor inscrise in competitie li se va solicita o taxa de participare de 700 lei, fara TVA.

Gala Premiilor eCommerce este un eveniment organizat de Link 2 eCommerce, care beneficiaza de sustinerea BRD-GSG, Orange, UIS si Fan Courier.

Spune-ti parerea, opinia ta conteaza