Economice

Vanzarile retailerului eMag au crescut cu 30 de procente inaintea sarbatorilor

Cele doua saptamani care au precedat sarbatorile pascale au adus 30 de procente in plus in conturile eMag, potrivit lui Irinel Burloiu, director de marketing al retailerului care domina piata locala IT&C, citat de Ziarul Financiar.

Brave New World - Un mundo feliz - Schöne neue Welt
(cc) photo credit: alles-schlumpf


Printre produsele cu cel mai mare volum de vanzari s-au numerat laptopurile, aparatele foto si video, alaturi de electrocasnice, jucarii si filme.

Cresterea vine in contextul majorarii cu 60 de procente a cifrei de afaceri a companiei cu un istoric de zece ani pe piata comertului electronic, aceasta atingand valoarea de 102 milioane de euro la finele anului incheiat.

Pentru 2011, aceasta si-a propus drept obiectiv cresterea cifrei de afaceri la 150 de milioane de euro, estimand valori de peste 5 procente pe piata echipamentelor electrocasnice.

Ne vom concentra pe adaugarea unor categorii noi de produse si pe dezvoltarea organica a tuturor cateforiilor din portofoliu. Retailerul online va ajunge la 20% din totalul pietei de profil din Romania pe segmentele pe care activam si vom contribui activ la atingerea acestei cifre, explica Iulian Stanciu, directorul general eMag.

Cu un total de sase showroomuri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj-Napoca, Timisoara si Constanta, eMag se alatura grupului de companii controlate de omul de afaceri Iulian Stanciu, alaturi de Asesoft Distribution si Flanco.

Spune-ti parerea, opinia ta conteaza