Economice

Google tinteste catre optimizarea reclamelor

Gigantul american controlat de Larry Page a cumparat, in schimbul sumei de 400 de milioane de dolari, compania de optimizare a continutului publicitar AdMeld, conform informatiilor publicate pe portalul de tehnologie TechCrunch.

Day 005
(cc) photo credit: maaco

Cu un portofoliu de 500 de clienti din intreaga lume, platforma astfel achizitionata vine in preintampinarea necesitatilor publisherilor, de selectare a celor mai potrivite formate si preturi din retele de publicitate globale.

Optimizarea functionalitatilor serverului de reclame Google nu este o supriza pentru analistii straini, tranzactia companiei adaugandu-se celor 11 efectuate de la inceputul anului in curs.

Nu mai putin de 54% din veniturile publicitatii online americane sunt colectate de corporatia care administreaza cel mai mare motor de cautare din lume, Google incasand in primul trimestru 8,58 de miliarde de dolari.

Compania fondata in 1998 a fost cotata in urma cu patru ani drept cea mai puternica marca globala, dupa criteriul valorii in milioane de dolari, dar si dupa modul de perceptie de catre utilizatori, urmatoarele locuri fiind ocupate de companii de tipul General Electric, Microsoft, Coca-Cola, Chian Mobile sau IBM.

Spune-ti parerea, opinia ta conteaza