Auto

Mercedes pierde teren pe segmentul autoturismelor de lux

Producatorul german de automobile Mercedes-Benz a incheiat luna mai cu 108.766 de unitati vandute, cu 7,3 la suta mai mult decat in anul precedent.

Mercedes Benz SLK 200 HDR
(cc) photo credit: marcp_dmoz

Cifrele inregistrate plaseaza vanzarile constructorului in fruntea celor mai bune de pana in prezent, fiind sprijinite de expansiunea puternica de pe pietele emergente de tipul Brazilia, China, Rusia si India.

In ciuda valorilor-record obtinute, compania fondata in urma cu mai bine de un secol ocupa a treia pozitie in ierarhia celor mai bune vanzari, dupa grupul BMW (147.563) si Audi (113.400).

Vicepresedintele executiv Mercedes-Benz, Joachim Schmidt, se declara optimist cu privire la noua M-Class, sperand ca aceasta va contribui la propulsarea vanzarilor: M-Class ne va ajuta sa atingem obiectivul de a transforma 2011 in cel mai bun an al nostru.

Acesta a dezvaluit, totodata, ca unul dintre scopurile brandului consacrat pe piata automobilelor de lux este vanzarea a nu mai putin de 1,3 milioane de unitati pana la finele anului, incluzand brandul Smart.

Potrivit statisticilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile, Mercedes ocupa in urma cu un an a doua pozitie in ierarhia maisnilor vandute pe segmentul premium, la o distanta de 92 de unitati fata de BMW.

Spune-ti parerea, opinia ta conteaza