Retele sociale

Modul de utilizare al retelelor de socializare la nivel global

In ciuda punctelor convergente pe care le atrage dupa sine era Internetului, mediile de socializare implica diferente de ordin cultural in randul utilizatorilor sai. O demonstreaza o cercetare condusa de compania de consultanta Trendstream, care a investigat modul de consum asupra acestora in 36 de piete diferite.

Personal social media landscape
(cc) photo credit: Anne Helmond

Studiul a scos la iveala ca in tarile asiatice, majoritatea indivizilor se concentreaza asupra schimbului de continut, in vreme ce utilizatorii continentului american pun mare pret pe expedierea mesajelor.

China domina detasat la capitolul celor mai activi utilizatori, cu o rata de 155,29 de milioane, urmata de Statele Unite ale Americii (114,5) si India (35,04), in vreme ce arhipeleagul Filipine se impune pe segmentul mesajelor expediate, cu 60%. Acesteia i se alatura Indonezia si Franta, la egalitate de 57 de procente.

Cele mai multe initiative de creare si alaturare in grupurile tematice sunt semnalate in statul indonezian (52%), dar si in India (49%) sau Rusia (46%).

Valorile prezentate se bazeaza pe datele colectate in luna februarie a anului curent din randul unui esantion compus intre 750 si 2.000 de utilizatori la nivelul fiecareia dintre pietele incluse in studiu.

Spune-ti parerea, opinia ta conteaza