Retele sociale

Directorul executiv LinkedIn nu acorda credit retelei de socializare Google+

Google+ nu va beneficia de proportiile retelelor de socializare de tipul Facebook sau Twitter, pe motiv ca oamenilor le lipseste timpul necesar explorarii unui nou mediu de socializare, considera Jeff Weiner, director executiv in cadrul LinkedIn. Din partea conducerii Google, Eric Schmidt este de parere ca cel mai slab punct al gigantului american pe care l-a controlat in ultimii zece ani, este absenta atentiei acordate conectarii oamenilor, care le-a permis concurentilor sa se dezvolte.

Google logo
(cc) photo credit: ahhyeah

Liderul platformei concentrate asupra mediului de afaceri considera ca Facebook este destinat comunicarii cu familia si cercul de prieteni, in vreme ce “SMS-ul Internetului” serveste mesajelor scurte, in limita a 140 de caractere. In completarea celor doua, Weiner mentioneaza propria companie, concentrata asupra vietii profesionale.

In aceste conditii, “nu mai exista loc pentru o noua retea de socializare”, afirma seful LinkedIn.

“Nu poti folosi simultan Twitter, in timp ce folosesti Facebook sau Facebook in timp ce folosesti LinkedIn. In schimb, nu neg ca poti asculta radio sau arunca un ochi catre televizor in timp ce iti petreci timpul pe o retea de socializare”, adauga acesta.

La polul opus se situeaza fondatorul MySpace, Tom Anderson, care este convins ca jocurile nu sunt nici pe departe incheiate pe segmentul retelelor de socializare, exprimandu-si speranta ca in viitorul apropiat vom asista la ascensiunea altor medii “sociale”.

Intr-un interviu acordat recent pentru www.cnn.com, liderul Google afirma: “In mod fundamental, ceea ce a facut Facebook a fost sa gaseasca o modalitate de a afla cine sunt oamenii. Acest sistem a fost o noutate absoluta in mediul online, la care Google ar fi trebuit sa lucreze mai devreme”, concluzionand ca “aceasta ar fi fost zona in care as fi investit mai mult, dezvoltand, totodata, servicii de identitate si sisteme de ranking adiacente”

Schmidt a lansat in urma cu trei saptamani reteaua companiei cu cel mai mare motor de cautare din lume, despre care afirma ca este “un raspuns partial la Facebook”. Aceasta s-a bucurat de un succes fara precedent, in conditiile in care Google+ numara in prezent peste 18 milioane de conturi.

Spune-ti parerea, opinia ta conteaza