Retele sociale

Instructiuni pentru micile afaceri de la Facebook

La o saptamana distanta de la decizia gigantului american Google, de inchidere a profilelor de companii din cadrul propriei retele de socializare, Facebook lanseaza un ghid online destinat folosirii corecte si eficiente a celei mai populare platforme sociale din lume.

facebook logo
(cc) photo credit: AJC1

Setarea paginii de companie, crearea continutului publicitar destinat unui public-tinta, interactiunea cu fanii, oferirea raspunsurilor la intrebari sunt doar cateva dintre elementele incluse in cel mai nou produs purtand semnatura lui Mark Zuckerberg.

Lipsit de noi optiuni, ghidul se rezuma la aducerea laolata a informatiilor necesare dezvoltarii micilor afaceri, reamintindu-le milioanelor de utilizatori ca se deosebeste de rivalul sau, Google +, prin incurajarea antreprenorilor sa includa retelele de socializare printre instrumentele proprii de promovare.

“Vrem sa inspiram micile afaceri, aratandu-le puterea pe care o are impartasirea unei povesti pe Facebook, prin raportarea la alte companii”, au declarat oficialii retelei de socializare fondata in urma cu sapte ani.

“Facebook permite companiilor mici sa isi creeze o prezenta sociala bogata, sa isi construiasca reputatie si sa puna la punct cel mai puternic instrument de marketing – word of mouth”, adauga un purtator de cuvant al platformei.

In luna aprilie, cea mai populara retea de la nivelul intregului mapamond a lansat Facebook-Studio, dedicat celor care au nevoie de ajutor in conceperea unei campanii de social media.

Spune-ti parerea, opinia ta conteaza