Economice

Campania Back to School de la Diverta prefateaza noul an scolar

Pentru începutul anului şcolar, Diverta a pregătit campania Back to School cu oferte atractive, campanie care se desfăşoară în perioada 15 august – 30 septembrie.

Pencils
(cc) photo credit: Jon Lim

Sezonul Back To School i-a obişnuit deja pe consumatorii Diverta cu cele mai avantajoase oferte la produsele necesare pentru debutul noului an scolar.

Astfel, clienţii pot cumpăra ghiozdane echipate, la preţuri începând de la 39.90 lei, combinând astfel economisirea de timp şi bani în procesul de achiziţie. Ghiozdanele echipate pot fi cumpărate şi online, de pe Diverta Online.

Campania din acest an urmăreşte trendurile identificate la nivel global, pe piaţa internaţională a produselor de papetărie.

Cererea pentru articole sub licenţă este în creştere, fiind influenţată de personajele animate sau personaje din showbiz, promovate pe canalele TV specializate, care difuzează filme de animaţie sau seriale, în care aceste personaje joacă un rol central. Ca urmare a acestui lucru, producătorii de produse de papetărie continuă să inoveze şi să aducă produse şi modele noi.

Perioada 1-15 septembrie, reprezintă aproximativ 58% din vânzările Diverta in sezonul şcolar. Pentru acest se estimeaza vânzări de aproximativ 600.000 euro, cu 30% mai mult faţă de anul trecut.

În Bucureşti se înregistrează aproximativ 47% din totalul vânzărilor produselor de papetărie.

Si pentru acest an, ca şi anul trecut, se preconizeaza cele mai căutate articole vor fi ghiozdanele echipate cu licenţe. O pondere importantă o vor ocupa din nou vânzările de caiete şi instrumentele de scris.

Gasiti mai multe amanunte pe site-ul www.diverta.net

Spune-ti parerea, opinia ta conteaza