Media

Audienţele Discovery în scădere după ieşirea de pe RCS-RDS

Postul Discovery Channel a suferit pierderi masive la capitolul audienţă după încetarea contractului cu operatorul de televiziune prin cablu şi satelit RCS-RDS.

Dacă în perioada când era recepţionat de abonaţii companiei enunţate mai sus se ajungea în prime time la o audienţă de 30.000 telespectatori pe minut, în decembrie 2012, adică în prima lună care a urmat întreruperii colaborării, la Discovery Channel s-au mai uitat doar 12.000 de oameni în medie pe minut, informează paginademedia.ro

Posturile aparţinând pachetului Discovery au fost scoase de operatorul RCS-RDS la 30 noiembrie 2012, astfel că în prezent amatorii de documentare pot urmări suita Discovery doar în reţelele Dolce şi UPC.

2 comments

  1. Evident ca si scandalul RCS-RDS vs Discovery a avut mult de-a face cu audientele scazute, insa postul(rile) Discovery au inceput de ceva timp sa fie extrem de pictisitoare, spun asta in conditiile in care eu deja sunt un telespectator Discovery.

    Daca nu vor incepe urgent sa ia masuri care sa faca postul mult mai atractiv, vor pierde in continuare clienti. Daca tu ai un post oarecum plictisitor, ce sperante poti avea sa captezi clientii celorlalti cablisti sau mai mult decat atat, cum poti spera ca o masa importanta de abonati RDS sa treaca la alti cablisti tocmai pentru posturile Discovery?

    Si de ce spun ca postul este plictisitor?
    De exemplu in ultimul timp exista o manie cu emisiunile de supravietuire. Sunt ok, dar ….my god, la orice ora comut pe Discovery este doar Bear Grylls mancand gandaci. Bun, am inteles, suntem niste oameni de oras care “brusc” suntem prinsi nepregatiti in jungla amazoniana sau taigaua ruseasca:))))), am vazut ce avem de facut….dar cred ca e suficient sa difuzezi aceleasi emisiuni repetate la nesfarsit de 100 de ori.
    Chiar acum de curiozitate am comutat pe Discovery: ce vedem?
    “O femeie si un barbat singuri in salbaticie”. QED!

    Top Gear: emisiune cu 19 sezoane. Vad la nesfarsit aceleasi 2-3 sezoane, cu emisiuni din care se taie cu nesimtire ca sa ai loc sa difuzezi si emisiunea integrala + 2-3 calupuri de publicitate intr-o ora. No thanks, prefer vplay in cazul asta.

    How it’s made: emisiune interesanta initial, dar repetata pana la exasperare.

    O gramada de emisiuni cu bisnitari de America, care cumpara antichitati sau masini si le revand mai departe cu adaos. 1 la mana ca mi se pare complet neinteresant si 2 la mana, ce treaba au emisiunile astea cu Discovery? Aici vreau sa vad stiinta, descoperiri, istorie, geografie, studii….etc, nu documentare despre tiganii bisnitari de Brooklin.
    Locul tiganetului e la PRO TV!

    Morgan Freeman si spatiul cosmic. Incontinuu pe Science. Ok si cu cosmosul, nimic de zis, dar nu la nesfarsit. Sunt totusi pe pamant.
    Ceva depsre si cu Terra nu mai avem?

    Poate sunt eu prea …..blamam RDS-ul, pe buna dreptate…..dar nici Discovery nu mai e ce-a fost. Pacat.

Spune-ti parerea, opinia ta conteaza